Tillbaka :o)

Hej igen, nu har jag varit på semester med familjen, och även hunnit släppa nyheten att familjen ska bli lite större i månadsskiftet oktober/november.
På semestern så har vi hunnit med hästar och många andra djur, sonen har nog sett flest, eftersom han varit på Universeum och Kolmården och även varit med mig när jag hälsat på gamla hästvänner, Hera, Taurus, Lyster, Tärna, Grace och den nya lilla sötnosen Vally.
Sonen fick rida, medan jag som har något så irriterande som foglossning (bäckenet luckras upp inför förlossning så man kan i princip inte gå, aj!) fick nöja mig med lite markträning av Hera och Taurus samt att leda sonen på Grace och Lyster. (Barbacka vill jag inte att han rider själv).
Men det är skönt att ha träffat lite hästar igen, rena terapin om jag får ha en åsikt!!
Just ikväll är jag vääääldigt trött, men imorgon ska sonen vara på dagis fem timmar så jag hinner skriva lite då istället.
Jag hoppas att alla haft en bra sommar när jag inte varit här. Det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0