Chockad!

Hej hej, nu är den här bloggen inne på sitt tredje dygn, och enligt blogg.se:s egen statistik så var inte mindre än 200 unika besökare här igår, det vill jag verkligen säga ett stort TACK för!!
Att logga in är dagens höjdpunkt, för det finns så många snälla fina och gulliga kommentarer, och ni verkar verkligen engagera er i bloggen redan nu.. det är världens kick!

Ett par av er har sagt något om hästinlägg på förstasidan, ehm, förlåt, men var finns denna förstasida? Jag hänger inte med riktigt, haha. Förklara gärna närmare. För inte kan jag väl ha hamnat på blogg.se:s förstasida redan? *skrattar* Det känns lite otroligt!

Jag måste verkligen fråga, HUR har alla ni som varit här hittat hit? Jag är verkligen glad att ni kommit, och att så många hör av sig, men jag undrar lite var ni kommer ifrån ju! Jag pingar nämligen bara på bloggportalen..(än så länge) och vad jag vet så är det bara ett par länkar som finns till sidan över huvud taget!

Nu är jag JÄTTEnyfiken, så snälla, berätta var ni hittat sidan så ska jag svara på ett par frågor som droppat in under förmiddagen, och skriva ett nytt inlägg.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: mamanda

jag hittade till din blogg av ren slump. gick in på blogg.se och där var ditt inlägg om när du jobbade utomlands på förstasidan. eftersom jag är en hästtokig tjej så vart jag genast intresserad =)

2009-07-09 @ 14:22:27
URL: http://duvetmanda.blogg.se/
Postat av: Cammie

Jag kollar alltid på blogg.se första sida och när jag såg att det fanns ett hästrelaterat inlägg, så var jag bara tvungen att läsa det och kolla in bloggen. Måste säga att du har en bra och intressant blogg, för mej som hästintresserad!:)

2009-07-09 @ 14:46:42
URL: http://cammies.webblogg.se/
Postat av: johanna

kom in på bibbis blogg av en slump och sedan kollade ja på hennes gjorda designer och då stod det www.hastskotarliv.blogg.se och då var jag bra tvungen att klicka mig in ;) och nu är jag fast :)

2009-07-09 @ 21:51:17
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0